- Štítky blogu
- zábava
- elektrické autíčko
- hračky z dreva
- spoločenské hry
- Drevené hračky
- halloween
- kostým
- masky
- vianoce
- tipy
- darček
- predškolák
- predškoláci
- stavebnice
- interaktívne učenie
- sánky
- klasické hračky
- Bicykel
- lopáre
- zima
- sneh
- klzáky
- boby
- leto
- bazén
- intex
- bestway
- hračky
- drony
- Detský bicykel
- Odrážadlo
- Cykloodrážadlo
- Rastar modely na diaľkové ovládanie
- ovládač
- návod
- doskové hry
- kartové hry
- počítačové hry
- hry s deťmi
- rodičovstvo
- Interaktívne bábiky
- Látkové bábiky
- Hovoriace bábiky
- Chodiace bábiky
- Slovensky hovoriace bábiky
- Autíčka Rastar RC
- spárovanie ovládača
- Modely Rastar na diaľkové ovládanie
- Autíčka na diaľkové ovládanie pe chlapcov
Ako sa deti učia
Deti sa učia hraním alebo robením. Učia sa experimentovaním a objavovaním. Pre deti je jednoduché skúmanie ich prostredia a interakcia s ostatnými dostatočnou stimuláciou. Nepotrebujú veľa hračiek no jednoduchý kôš s pokladom je viac ako dosť.
Dôležitosť pozorovania hry vášho dieťaťa.
Dávajte pozor na to, čo robia. Sedieť v tichosti niekoľko minút a len ich sledovať hrať. Dvojročné dieťa môže opakovať stále to isté. Vlak idúci tunelom, bábika zabalená v deke. Aj keď vás nezaujíma teória za ich činmi, v tomto prípade schematická hra, veľa sa naučíte jednoducho sledovaním a hodnotením. Čo môže moje dieťa urobiť? Aké ďalšie skúsenosti by som mohol ponúknuť, ktoré predstavujú rovnaké výzvy? Môžem rozšíriť vzdelávanie tým, že ponúknem nové materiály alebo iný kontext?
Prostredníctvom svojich pozorovaní hľadáte spôsoby, ako pomôcť svojmu dieťaťu vytvárať nové spojenia.
Päťročné dieťa, ktoré miluje hady a rebríky a používa priestor 100m2, by si mohlo užiť hranie bojových lodí. Mriežka je stále 10 x 10, ale dôraz je kladený na súradnice. To by potom mohlo viesť ku krížovkám, konceptom a programovateľným robotom. Odtiaľ je už len malý skok k jednoduchému kódovaniu pomocou softvéru ako je Scratch.
Ale ak ste sa nepozerali, ak ste si nevšimli, že vaše dieťa má záujem o mriežky, nič z toho sa nemôže stať. Nájdite si teraz päť minút a sledujte, ako sa vaše dieťa hrá. Čo budete pozorovať Kam to môže viesť?