


Newsletter Vám bude odoslaný na vám vložený kontaktný email
- Na podanú reklamáciu vám bude ihned odpovedané.
- Pokým je to väčšia reklamácia teda zložitejšia tam je to do 3 dní.
- Ak to tak nebude uskutočnené, vtedy sa reklamácia zbytočne naťahuje.
- Reklamácie prijímame v pôvodnom neporušenom obale.
- Náklady na zaslanie tovaru znáša kupujúci.
- Na vybavenie reklamácie máme 30 dní.
- Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho sa riadia Občianskym zákonníkom v platnom znení. Výrobok je pred expedíciou výrobcom kontrolovaný. Záruka poskytovaná predajcom sa vzťahuje na chyby výrobku zistené v záručnej dobe a spôsobené chybným materiálom alebo chybným spracovaním.
- Výrobca, v súlade s § 619 odst. (2) Občianského zákonníku, neručí za chyby vzniknuté prirodzeným opotrebením – spínače, prevodovky a kolesá sú diely podliehajúce prirodzenému opotrebeniu, spôsobenú obvyklým používaním. Výrobca ďalej neručí za chyby vzniknuté starnutím, nesprávnym používaním výrobku. (preťažovaním, nárazmi, vozením v nevhodnom prostredí .), nevhodným uskladnením a ošetrovaním, neopatrnou dopravou a manipuláciou, hrubým zaobchádzaním alebo používaním k inému účelu ako k účelu obvyklému, ku ktorému je výrobok určený. Výrobok výslovne nie je určený pre prevádzku vo verejných požičovniach či k podobným účelom. Výrobca neručí za poškodenie, ktoré bolo spôsobené užívateľom alebo inou osobou, poprípade živelnou pohromou. Použitie inej batérie, ako tej ktorá je v balení od výrobcu je výslovne zakázané, vedie k závažnému poškodeniu mechanických a elektrických častí.
- Na takto vzniknuté chyby sa záruka nevzťahuje. Záruka sa nemôže uznať, ak spotrebiteľ učiní nedovolené zásahy do výrobku alebo použije k oprave výrobku iné ako originálne diely.
- Zistené chyby je nutné reklamovať bez zbytočného odkladu u predajcu, kde bol výrobok zakúpený.
- K reklamácii je nutné dodať riadne vyplnený reklamačný protokol.
- Do záručnej opravy odovzdá spotrebiteľ kompletný výrobok, alebo po dohovore s iba konkrétny diel .
- Predajca postúpi reklamáciu dovozcovi vrátane vyššie uvedených dokladov. Dovozca reklamáciu výrobku posúdi a v prípade oprávnenej reklamácie bude výrobok opravený, poprípade vymenený za nový v lehote max 30dní