Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia 9-17, So 9-11)
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.

 

Hodnotenia z Modrykonik.sk, pre PRO Detskykutik.eu

. .

  1. Úvod
  2. REKLAMAČNÝ LIST
Reklamácie

-           Na podanú reklamáciu vám bude ihned odpovedané.

-           Pokým je to väčšia reklamácia teda zložitejšia tam je to do 3 dní.

-           Ak to tak nebude uskutočnené, vtedy sa reklamácia zbytočne naťahuje.

-           Reklamácie prijímame v pôvodnom neporušenom obale.

-           Náklady na zaslanie tovaru znáša kupujúci.

-           Na vybavenie reklamácie máme 30 dní.

-           Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho sa riadia Občianskym zákonníkom v platnom znení. Výrobok je pred expedíciou výrobcom kontrolovaný. Záruka poskytovaná predajcom sa vzťahuje na chyby výrobku zistené v záručnej dobe a spôsobené chybným materiálom alebo chybným spracovaním.

-           Výrobca, v súlade s § 619 odst. (2) Občianského zákonníku, neručí za chyby vzniknuté prirodzeným opotrebením – spínače, prevodovky a kolesá sú diely podliehajúce prirodzenému opotrebeniu, spôsobenú obvyklým používaním. Výrobca ďalej neručí za chyby vzniknuté starnutím, nesprávnym používaním  výrobku. (preťažovaním, nárazmi, vozením v nevhodnom prostredí .), nevhodným uskladnením a ošetrovaním, neopatrnou dopravou a manipuláciou, hrubým zaobchádzaním alebo používaním k inému účelu ako k účelu obvyklému, ku ktorému je výrobok určený. Výrobok výslovne nie je určený pre prevádzku vo verejných požičovniach či k podobným účelom. Výrobca neručí za poškodenie, ktoré bolo spôsobené užívateľom alebo inou osobou, poprípade živelnou pohromou. Použitie inej batérie, ako tej ktorá je v balení od výrobcu je výslovne zakázané, vedie k závažnému poškodeniu mechanických a elektrických častí.

-          Na takto vzniknuté chyby sa záruka nevzťahuje. Záruka sa nemôže uznať, ak spotrebiteľ učiní nedovolené zásahy do výrobku alebo použije k oprave výrobku iné ako originálne diely.

-          Zistené chyby je nutné reklamovať bez zbytočného odkladu u predajcu, kde bol výrobok zakúpený.

-          K reklamácii je nutné dodať riadne vyplnený reklamačný protokol.

-          Do záručnej opravy odovzdá spotrebiteľ kompletný výrobok, alebo po dohovore s iba konkrétny diel .

-          Predajca postúpi reklamáciu dovozcovi vrátane vyššie uvedených dokladov. Dovozca reklamáciu výrobku posúdi a v prípade oprávnenej reklamácie bude výrobok opravený, poprípade vymenený za nový v lehote max 30dní


reklamacie@detskykutik.eu

 

Reklamačný formulár

MENO A PRIEZVISKO *
ČISLO OBJEDNAVKY *
E-MAIL *
TELEFON *
DATUM OBJEDNAVKY *
NAZOV A KOD PRODUKTU *
POPIS REKLAMACIE *
captcha

Logo
Detskykutik.eu
(Po-Pia 9-17, So 9-11)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.